Департаментом фінансів облдержадміністрації проведено перше у квітні фінансування головних розпорядників коштів обласного бюджету в загальній сумі майже 42 млн.грн. та профінансовано місцевим
3 квітня поточного року, відповідно до зареєстрованих фінансових зобов’язань в органах Державної казначейської служби та заявок головних розпорядників коштів обласного бюджету, профінансовано на утримання установ та закладів соціально-культурної сфери, місцевих органів влади, а також відповідних програм та заходів в галузях видатки в загальній сумі 41846,1 тис.грн., у тому числі:
- Департаменту освіти і науки облдержадміністрації – 13903,0 тис.грн.;
- Департаменту охорони здоров’я облдержадміністрації – 22364,9 тис.грн.;
- Департаменту соціальної та молодіжної політики облдержадміністрації – 755,9 тис.грн.;
- Управлінню культури і мистецтв облдержадміністрації – 3711,8 тис.грн.;
- Управлінню фізичної культури та спорту облдержадміністрації – 954,5 тис.грн.;
- Службі у справах дітей облдержадміністрації – 7,2 тис.грн.;
- Обласній Раді – 148,8 тис.грн.
Джерелами фінансування цих видатків є: освітня субвенція з державного бюджету, медична субвенція з державного бюджету, додаткова дотація з державного бюджету на фінансування переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров'я, власні надходження обласного бюджету та інші субвенції до обласного бюджету.
Крім того, за рахунок галузевих цільових трансфертів з державного бюджету профінансовано Департаменту охорони здоров’я облдержадміністрації 542,0 тис.грн., зокрема:
- субвенцію на придбання медикаментів для забезпечення швидкої медичної допомоги – 471,3 тис.грн.;
- субвенцію на придбання витратних матеріалів та медичного обладнання – 70,7 тис.грн.
Також профінансовано районним бюджетам, бюджетам міст обласного значення та бюджетам об’єднаних територіальних громад: субвенцію на відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань в сумі 3406,7 тис.грн.; цільові видатки на лікування хворих на цукровий та нецукровий діабет в обсязі 1029,5 тис.грн.