Гаряча лінія

На Вінниччині продовжується робота щодо інтеграції гендерно-орієнтованого бюджетування в бюджетний процес.


         У 2018 році робочою групою з впровадження та реалізації в області проекту «Гендерне бюджетування в Україні», утвореною відповідним розпорядженням голови Вінницької облдержадміністрації від 24.01.2018 №41, проводився гендерно-бюджетний аналіз «Обласної цільової соціальної програми оздоровлення, відпочинку дітей і молоді, розвитку мережі дитячих закладів оздоровлення та відпочинку до 2018 року», затвердженої рішенням 24 сесії обласної Ради 6 скликання від 17.04.2014 №689.

         В ході проведеного аналізу за 2016-2017 рік виявлено ряд гендерних розривів та розбіжностей у проведенні оздоровлення та відпочинку за рахунок коштів обласного бюджету основними виконавцями цієї програми (головними розпорядниками коштів обласного бюджету) – Департаментом соціальної та молодіжної політики облдержадміністрації і Департаментом освіти і науки облдержадміністрації.

         Результати роботи групи, а також пропозиції щодо подальшого запровадження гендерно-орієнтованого бюджетування в області загалом та, зокрема, за програмними напрямками оздоровлення та відпочинку викладено у звіті, який надіслано всеукраїнським координаторам ГОБ-проекту.

         Також Департаментом фінансів облдержадміністрації підготовлено проект розпорядження голови облдержадміністрації від 21 червня 2018 №531 «Про затвердження плану заходів з впровадження та реалізації в області проекту «Гендерне бюджетування в Україні» на 2018-2019 роки» http://www.vin.gov.ua/oda/normatyvno-pravovi-dokumenty/431-rozporiadzhennia/rozporiadzhennia-2018-rik/11878-rozporyadzhennya-531-vid-21-chervnia-2018-roku

Метою цього розпорядження є подальше запровадження елементів гендерного бюджетування при внесенні змін до обласного бюджету на 2018 рік та складанні проекту обласного бюджету на 2019 рік і наступні роки, організація планомірної роботи з реалізації пропозицій робочої групи, визначення виконавців запланованих заходів та встановлення термінів їх виконання.