Копачевський М.А
Гаряча лінія

19 березня, директор Департаменту фінансів Микола Копачевський разом з начальником бюджетного управління Валентином Медиком перебуваючи з робочою поїздкою в м. Ямпіль оглянули будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини в с. Гальжбіївка, що зводиться відповідно до програми розвитку сільської медицини. Наголошуємо, що фото зроблене в інтервалом у 8 днів. Це було зроблено для порівняльної характеристи проведених робіт. ....

Робоча нарада з начальником фінансового управління Ямпільської РДА Козюк Світланою Василівною щодо виконання районного бюджету та будівництву сільських амбулаторії селі Гальжбіївка ....

Робоча нарада з начальником фінансового управління Могилів-Подільської РДА Чечірком Іваном Петровичом щодо виконання районного бюджету та будівництву сільських амбулаторій ....

Директор Департаменту фінансів Микола Копачевський перебуває з робочою поїздкою в м. Могилів-Подільський разом з начальником бюджетного управління Валентином Медиком. Де відвідали Державний вищий навчальний заклад «Могилів-Подільський монтажно-економічний коледж». ....

Так, сьогодні на Європейській площі відбулося урочисте покладання квітів до пам'ятника Героям Небесної Сотні й воїнам АТО та Меморіалу Слави. В урочистому покладанні квітів взяли участь голова облдержадміністрації Валерій Коровій, голова обласної Ради Анатолій Олійник, міський голова Сергій Моргунов, військовослужбовці Збройних сил України, учасники антитерористичної операції на Сході України, мешканці та гості міста, представники інститутів громадянського суспільства та засобів масов ....

Відповідно до встановлених термінів та на підставі заявок головних розпорядників коштів обласного бюджету, сьогодні, 13 березня, профінансовано на утримання установ та закладів соціально-культурної сфери, місцевих органів влади, а також здійснення відповідних програм і заходів в галузях видатки в загальній сумі 71478,1 тис.грн., у тому числі: - Департаменту освіти і науки облдержадміністрації – 23305,3 тис.грн.; - Департаменту охорони здоров’я облдержадміністрації – 34 ....